Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ του ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ

  

   Λοιπόν, πολλοί φίλοι , μου έχουν πει πως μιλώντας την αλήθεια μου, βλέπουν, πίκρες, χαστούκια, βλέπουν ταρακουνήματα, βλέπουν ξεσηκωμό , και εσωτερική επανάσταση και αφύπνιση μέσα τους από το λήθαργο, με βίαιο τρόπο!

Οκ συμφωνώ, αλλά θα σας πάω λίγο πιο εσωτερικά στη προσέγγισή σας αυτή!

¨Ολα οφείλονται στο πρώτο επιπεδο διαχωρισμού, μέσα σας στην δική σας αναβαθμιστική πορεία(αναγνώριση του εαυτού), ανάμεσα σε αυτό το καλό "εγώ" που θέλει να κυριαρχίσει πάνω στο ατίθασο "εγώ" σας!

Αυτό σημαίνει οτι θέλετε να προσπαθήσετε, για να δείξετε τη δύναμη και να πονέσετε ένα κομμάτι σας, για να υποταχθεί!

Να δείξετε στον εαυτό σας, ότι πιστεύετε παραπάνω το καλό σας "εγώ", από το αρνητικό σας!

Είναι μια πραγματικά πρώτη αντίδραση της αναγνώρισης μέσα μας, ορισμένων τάσεων που λειτουργουν ανεξάρτητα!

Επίσης φίλοι μου σημαίνει, ότι ακόμα και τη βοήθεια που παίρνετε απο τα λόγια μου,(την πικρή αλήθεια) , εσείς την κάνετε πικρή , χαστούκι, βία, 

 επειδή  'εχετε μάθει την βοήθεια την α-ληθινή να την λαμβάνετε ακόμα μέσω πόνου, αυτο-καταδίκης , ΚΑΤΆΚΡΙΣΗΣ!

Ακριβώς, επειδή είστε ταυτισμένοι με κάποιες τάσεις,

 και κάθε αλλαγή κατεύθυνσης, προκαλεί αντίσταση λόγω αδράνειας, και είναι φυσικό!

Εκεί το διαχωρισμένο διανοητικό βλέπει ότι πρέπει να πάρει μια θέση, μια επιλογή, που όμως...
ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΑΦΕΘΕΊΤΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΑ ΕΧΕΤΕ ,
ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΚΟΤΗΤΑ-ΠΟΝΟ-ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΩΘΗΣΕΙ!

Στη πραγματικότητα δεν σας ωθεί , με την έννοια που νομίζετε, οτι " με τον πόνο μαθαίνετε!"

 Όχι, αυτό ειναι μια παραπλάνηση της διανοητικής  έλλειψης!

Ο πόνος είναι εκείνος που χρησιμοποιήτε ασυνείδητα για να σας φέρει στην ανάλογη ένταση,

 και αυτόματη εστίαση σε λύση...δηλαδή συγ-κέντρωση, εν-θύμηση,θεμελειώδη γνώση στο τώρα!

Που μετά από εκείνο το επίπεδο μπορέι να  ξεκινήσει η α-ληθινή διαδικασία συνειδητής κατανόησης, επ -αλήθευσης, ανα-καθορισμού και μελέτης των μαθημάτων από τις εμπειρίες που διαλέξατε με την προσεγγισή  σας  να "φέρουν" τον πόνο!

Τώρα καταλαβαίνουμε τις διάφορες αυτοτιμωρίες των θρησκειών και διδασκαλιών,

 και το πάθος του "πολέμου" με το "κακό" εαυτό μέσα μας!

Τώρα βλέπετε στο επίπεδο αντίληψης του καθένα σας, τι εργαλείο δουλεύει για σας,

 ανάλογα την ασυνειδησία πάνω στους μηχανισμούς που σας διέπουν!

Καταλαβαίνουμε πως ανάλογα λοιπόν το υποσυνείδητο, έχουν δωθεί ορισμένες τεχνικές αυτοτιμωρίας,και πολέμου  στα αρχαία χρόνια, για τον υποσυνείδητο πολικότητας άνθρωπο!

Ο "συνειδητός άνθρωπος", φίλοι μου,

 έχει περάσει από τον ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΠΟΛΕΜΟ μέσα του, και μάλιστα ΝΙΚΗΤΗΣ! 

Η ομοποίηση των αντιθέτων συνειδήσεων μέσα μας ,  φέρνει την όλική κατανόηση!

Μετά φεύγουμε από τα δόγματα του πολέμου

 και μέσω ΟΛΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ  και μόνο....
 έρχεται η Εσωτερική μας Ειρήνη, 
που από την ολική ΚΥΚΛΙΚΉ ΓΝΩΣΗ ή ουδετερότητα, 
 λειτουργεί η πραγματική ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ-ΤΑΣΗ του ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ!

Ειρήνη σε όλους!

ΠΕΡΙ ΕΜΒΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΚΟΜΜΕΝΟ ΕΓΩ ΜΑΣ Ο ΑΝΤΙ-ΧΡΙΣΤΟΣ

  ΠΕΡΙ ΕΜΒΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ Φίλοι μου αυτά που τώρα ακούγονται στις εκπομπές και από δήθεν αφυπνισμενους , τα έχουμε δώσει...