Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 12 Απριλίου 2015

ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΧΕΣΗ !

Mου δίνεσαι χωρiς κυριαχία στον εαυτό σου...μου δινεσαι ολικά,
μου δίνεις τον εαυτό σου!

Ευχαριστώ όμως καλή μου ...δε θέλω έτσι!

Δεν θέλω να μου δώσεις την κυριαρχία σου!
Δεν θέλω να πάρω τον εαυτό σου!

Θέλω να μοιραστείς διατηρώντας τον εαυτό σου!
Θέλω να δώσεις διατηρώντας τον εαυτό σου!
Θέλω να με αγαπάς διατηρώντας τον εαυτό σου!

Αν δεν το κάνω αυτο γλυκιά μου, και δεχτώ οτι μου δίνεις, θα δεχτώ την αρνητική ενέργεια της παθητικότητας σου!
Αν το δεχτώ αυτό καρδιά μου, θα δεχτώ οτι έτσι χαίρομαι ... με το να μου ανήκεις σαν αντικείμενο!

Δεν θέλω την ενέργεια της παθητικότητας σου!
Αντιθέτως...θέλω την ενέργεια της συνειδητής σου επιλογής!

Όσο και να χαίρεται το μυαλό να του ανήκεις...
τόσο χαίρεται η καρδιά μου που σε νιώθει Ελευθερη!

Ας μάθουμε να ανταλλάσουμε ενέργειες στη σχέση μας!

Ας μάθουμε να αγαπάμε με Εαυτό,
και όχι με το να τον χάνουμε!

(αφι-ερωμένο)

Ειρήνη σε όλους!

ΠΕΡΙ ΕΜΒΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΚΟΜΜΕΝΟ ΕΓΩ ΜΑΣ Ο ΑΝΤΙ-ΧΡΙΣΤΟΣ

  ΠΕΡΙ ΕΜΒΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ Φίλοι μου αυτά που τώρα ακούγονται στις εκπομπές και από δήθεν αφυπνισμενους , τα έχουμε δώσει...