Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 19 Μαΐου 2015

ΤΥΧΗ ΚΑΙ ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ


Για όσα ηρθαν στη ζωή σας υπήρξατε τυχεροί,
για όσα έφυγαν υπήρξατε αγνώμονες!

Βλέπετε φίλοι μου, το αποκομμένο εγώ αισθάνεται τυχερό επειδή δεν δημιουργεί πραγματικότητα!
Αρα δεν έχει και χρέος να κάνει κάτι, απλά παίρνει!

Ο συνειδητός άνθρωπος, ποτέ δεν λέει "είμαι τυχερός" επειδή έχει ευθύνη να πράξει σε ότι ήρθε στη ζωή του!
Ο συνειδητός άνθρωπος με το που νιώσει ευγνωμοσύνη για κάποιο σενάριο ξεκινά να δρά προς την κατεύθυνση ευγνωμοσύνης!

Το αποκομμένο εγώ δεν δρά, νομίζει ότι το αξίζει, δεν συν-εργαζεται φίλοι μου ώστε ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ !

Πολλοί φίλοι μου λένε συνεχώς," είμαι τυχερός που σε γνώρισα Σταμάτη"!

Και γω σας απάντώ να "ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΤΥΧΕΡΟΙ ΚΑΙ ΑΠΡΑΓΟΙ, ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΥΓΝΩΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΞΕΤΕ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ!"

Μην επαναπαύεστε στη τύχη του αποκομμένου σας "εγώ",
διότι η τύχη σας θα σας φανεί σαν ατυχία !
Γίνεται συνδημιουργοί με το δημιουργικό σας κομμάτι !


Ειρήνη σε όλους!

ΠΕΡΙ ΕΜΒΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΚΟΜΜΕΝΟ ΕΓΩ ΜΑΣ Ο ΑΝΤΙ-ΧΡΙΣΤΟΣ

  ΠΕΡΙ ΕΜΒΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ Φίλοι μου αυτά που τώρα ακούγονται στις εκπομπές και από δήθεν αφυπνισμενους , τα έχουμε δώσει...